Καταρρακτώδης ήταν η βροχή που έπεσε πριν λίγο στα Μέγαρα,με αποτέλεσμα να πλημμυρίσουν όλοι οι δρόμοι. Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες ο κεντρικός δρόμος(28ης Οκτωβριου) το νερό που έπεσε προκάλεσε προβλήματα στις μετακινήσεις.
Ο Δημήτρης Γεωργάκης, Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Μεγαρέων χαρακτηριστικά αναφέρει σε ανακοίνωση του στο Facebook
Άγνωστη λέξη η οργάνωση σ’αυτή την πόλη. Πνιγόμαστε σε μια κουταλιά νερό κυριολεκτικά. Που είναι ο καθαρισμός των φρεατίων; Που είναι η ελάχιστη προετοιμασία για την όχι και τόσο έντονη βροχή. Αν στο κέντρο της πόλης δεν μπορούμε να περάσουμε απέναντι, δε θέλω να φαντάζομαι τι θα γίνει στις περιοχές που έχουν πληγεί. Κρίμα και μόνο κρίμα.


Σχετικά Άρθρα:
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Φωτιά τώρα στον Ασπρόπυργο κοντά στο Στρατόπεδο Ξηρογιάννη
Ασπρόπυργος
Νέα παρέμβαση Σταμούλη : “Ποιοι ευθύνονται που μας πήρανε το Πρωτοδικείο”
Γρηγόρης Σταμούλης
«Το πρόστιμο-μαμούθ των 2,5 εκατομμυρίων στον Δήμο Μεγαρέων»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η Τζένη Κατσιγιάννη στα Μέγαρα για μία ξεχωριστή λαϊκή βραδιά
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κινηματογραφική καταδίωξη από τα Μέγαρα κατέληξε σε σύγκρουση με σχολικό λεωφορείο στο Κερατσίνι
ΕΛΛΑΔΑ

