Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσηλευτικού Ιδρύματος του Μετοχικού Ταμείου Στρατού (ΝΙΜΤΣ) νοσηλεύεται από τα ξημερώματα της Κυριακής με κορονοϊό ο Πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Πειραιώς κ. Ανδριανός Μιχάλαρος.
Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, ο Πρόεδρος του ΒΕΠ διαπιστώθηκε θετικός στο στέλεχος κορονοϊού “Covid-19” ύστερα από εξετάσεις, στις οποίες υποβλήθηκε στο Θριάσιο Νοσοκομείο.
Για προληπτικούς λόγους κρίθηκε απαραίτητη η μεταφορά του στη ΜΕΘ του ΝΙΜΤΣ, καθώς και η διασωλήνωσή του. Σύμφωνα με τους θεράποντες ιατρούς, ο κ. Μιχάλαρος παραμένει, σε σοβαρή αλλά σταθερή κατάσταση.
Σχετικά Άρθρα:
Βαρέα Μεγάρων: Σημαντική ενίσχυση της ασφάλειας στην παραλία με ναυαγοσώστη
Βαρέα Μεγάρων
Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4) για αύριο Σάββατο 27 Ιουνίου 2026
Ασπρόπυργος
Μέγαρα: Αυτοκίνητο ντεραπάρισε στον δρόμο Χανίου – Σώος ο οδηγός
ΜΕΓΑΡΑ
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Νέα παρέμβαση Σταμούλη : “Ποιοι ευθύνονται που μας πήρανε το Πρωτοδικείο”
Γρηγόρης Σταμούλης
«Το πρόστιμο-μαμούθ των 2,5 εκατομμυρίων στον Δήμο Μεγαρέων»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

