Ο επικεφαλής του δημοτικού συνδυασμού «Μαζί με Όραμα» Κλεάνθης Βαρελάς σχετικά με την νέα επίθεση στο Κέντρο Υγείας Μέγαρων εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση.
Δυστυχώς για μία ακόμα φορά το κέντρο υγείας Μεγάρων δέχθηκε βίαια επίθεση από παραβατική ομάδα ρομά!Η μοναδική δομή φροντίδας υγείας στην περιοχή μας επιβάλλεται άμεσα να προφυλαχθεί από όλους μας, μα πάνω απ όλα από την δημοτική διοίκηση, η οποία και πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες που της αναλογούν ώστε να μην κλείσει ξανά το Κέντρο υγείας από την ανασφάλεια που νιώθουν οι εργαζόμενοι σ αυτό (ιατρικό,νοσηλευτικό,διοικητικό και λοιπό προσωπικο).
Από την πλευρά μου ως όφειλα ενημερώθηκα από την διευθύντρια του ΚΥΜ Κα ‘Ελλη Καρανάσιου για το συμβάν και αμέσως επικοινώνησα με τον υποδιοικητή της 2ης ΔΥΠΕ Κο Αλεβίζο όπου συζητήσαμε για τις άμεσες ενέργειες που πρέπει να γίνουν.

Σχετικά Άρθρα:
Η Νέα Πέραμος υποδέχεται το τρόπαιο του Πρωταθλητή Ελλάδας 2026 της ΑΕΚ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Μέγαρα: Αυτοκίνητο ντεραπάρισε στον δρόμο Χανίου – Σώος ο οδηγός
ΜΕΓΑΡΑ
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Νέα παρέμβαση Σταμούλη : “Ποιοι ευθύνονται που μας πήρανε το Πρωτοδικείο”
Γρηγόρης Σταμούλης
«Το πρόστιμο-μαμούθ των 2,5 εκατομμυρίων στον Δήμο Μεγαρέων»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η Τζένη Κατσιγιάννη στα Μέγαρα για μία ξεχωριστή λαϊκή βραδιά
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

