Συνεχίζονται οι εργασίες απολύμανσης και καθαριότητας του Δήμου Μεγαρέων σε διάφορα σημεία της πόλης.
Ο υπεύθυνος προαγωγής και προστασίας της δημόσιας υγείας του Δήμου Μεγαρέων κ. Καράμπελας αναφέρει:
Σε συνέχεια της εφαρμογής των προληπτικών μέτρων για την καταπολέμηση του κορονοϊού σήμερα έγινε απολύμανση στην πλατεία Σκουλούδη στην πλατεία Ηρώων στην πλατεία Σωτήρος στην πλατεία στην έξω βρύση στην πλατεία στην οδό Μπερδελή στους χώρους γύρω από το Δημαρχείο στον συνοικισμό «βλυχός» καθώς και στο εργοτάξιο του Δήμου στο Μελί . Και δεν ξεχνάμε : ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ – κλείνουμε την πόρτα στον Κορονοϊό για την προστασία της υγείας μας των αγαπημένων μας και των συμπολιτών μας !

Σχετικά Άρθρα:
Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4) για σήμερα Κυριακή 28 Ιουνίου 2026
Ασπρόπυργος
Βαρέα Μεγάρων: Σημαντική ενίσχυση της ασφάλειας στην παραλία με ναυαγοσώστη
Βαρέα Μεγάρων
Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4) για αύριο Σάββατο 27 Ιουνίου 2026
Ασπρόπυργος
Η Νέα Πέραμος υποδέχεται το τρόπαιο του Πρωταθλητή Ελλάδας 2026 της ΑΕΚ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Μέγαρα: Αυτοκίνητο ντεραπάρισε στον δρόμο Χανίου – Σώος ο οδηγός
ΜΕΓΑΡΑ
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

