Σήμερα στα Μέγαρα ο Υφυπουργός Δικαιοσύνης Γιώργος Κώτσηρας μαζί με την Υφυπουργό Υγείας, Ζωή Ράπτη εγκαινίασαν τη Μονάδα Ψυχικής Υγείας για ασθενείς με άνοια τελικού σταδίου.
Πρόκειται για το επιστέγασμα μίας σημαντικής προσπάθειας που έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό με την αρμόδια Υφυπουργό, σε αγαστή συνεργασία με τους αυτοδιοικητικούς φορείς (Δήμος Μεγαρέων) και την Α.Μ.Κ.Ε. «Ελληνική Εταιρεία Ιατρικής Ψυχολογίας» ,υπό την χρηματοδότηση του Ταμείου Ανάκαμψης, χρηματοδοτικού εργαλείου που προέκυψε από τις προσπάθειες του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη.
Στη Δυτική Αττική, έχει δρομολογηθεί η υλοποίηση δράσεων και έργων που αποσκοπούν στην ενίσχυση των δομών Ψυχικής Υγείας της περιοχής, όπως είναι η Μονάδα Ψυχικής Υγείας για την αντιμετώπιση της άνοιας, το Κέντρο Ημέρας και η Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας.
Σχετικά Άρθρα:
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Νέα παρέμβαση Σταμούλη : “Ποιοι ευθύνονται που μας πήρανε το Πρωτοδικείο”
Γρηγόρης Σταμούλης
«Το πρόστιμο-μαμούθ των 2,5 εκατομμυρίων στον Δήμο Μεγαρέων»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η Τζένη Κατσιγιάννη στα Μέγαρα για μία ξεχωριστή λαϊκή βραδιά
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κινηματογραφική καταδίωξη από τα Μέγαρα κατέληξε σε σύγκρουση με σχολικό λεωφορείο στο Κερατσίνι
ΕΛΛΑΔΑ
Το EKO Acropolis Rally επιστρέφει στα διοικητικά όρια του Δήμου Μεγαρέων
ΜΕΓΑΡΑ

