Ο Δήμαρχος Μεγαρέων Γρηγόρης Σταμούλης με ανακοίνωση του έκανε γνωστό ότι άρχισε η τοποθέτηση υπόγειων κάδων απορριμμάτων.
Διαβάστε την ανακοίνωση του
Άρχισε η τοποθέτηση υπόγειων κάδων απορριμμάτων από τη Νέα Πέραμμο. Θα ακολουθήσει η τοποθέτηση στα Μέγαρα. Τα συστήματα αυτά θα συμβάλλουν στην βελτίωση του περιβάλλοντος και της αισθητικής εικόνας

Σχετικά Άρθρα:
Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4) για σήμερα Κυριακή 28 Ιουνίου 2026
Ασπρόπυργος
Βαρέα Μεγάρων: Σημαντική ενίσχυση της ασφάλειας στην παραλία με ναυαγοσώστη
Βαρέα Μεγάρων
Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4) για αύριο Σάββατο 27 Ιουνίου 2026
Ασπρόπυργος
Η Νέα Πέραμος υποδέχεται το τρόπαιο του Πρωταθλητή Ελλάδας 2026 της ΑΕΚ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Μέγαρα: Αυτοκίνητο ντεραπάρισε στον δρόμο Χανίου – Σώος ο οδηγός
ΜΕΓΑΡΑ
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

