Ο γνωστός οφθαλμίατρος Σωτηρης Δεδες μέσω δημοσίευσης στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, κάνει γνωστά τα κάτωθι:
Απο την ερχομένη εβδομάδα ξεκινουν επισήμως οι εμβολιασμοί για τον covid στο Κέντρο υγείας Μεγαρων.Ολοι εμείς οι γιατροί και το νοσηλευτικο προσωπικο που εργαζόμαστε σ αυτό, ενώνουμε τις δυνάμεις μας για την απαλλαγή της κοινωνίας από τον ύπουλο εχθρο. Ας ευχηθούμε ολοι ο αγωνας μας να ειναι νικηφορος!
Σχετικά Άρθρα:
Βαρέα Μεγάρων: Σημαντική ενίσχυση της ασφάλειας στην παραλία με ναυαγοσώστη
Βαρέα Μεγάρων
Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4) για αύριο Σάββατο 27 Ιουνίου 2026
Ασπρόπυργος
Μέγαρα: Αυτοκίνητο ντεραπάρισε στον δρόμο Χανίου – Σώος ο οδηγός
ΜΕΓΑΡΑ
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Νέα παρέμβαση Σταμούλη : “Ποιοι ευθύνονται που μας πήρανε το Πρωτοδικείο”
Γρηγόρης Σταμούλης
«Το πρόστιμο-μαμούθ των 2,5 εκατομμυρίων στον Δήμο Μεγαρέων»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

