Την πρωτοχρονιάτικη πίτα έκοψε σήμερα το Γενικό Νοσοκομείο Ελευσίνας «Θριάσιο» όπως έκανε γνωστό με ανακοίνωση του ο συμπολίτης μας και Αναπληρωτής Διοικητής του Θριάσιου Νοσοκομείου κ Κλεάνθης Βαρελάς μαζί με γιατρούς, νοσηλευτές και μέλη του υπόλοιπου προσωπικού.
Η ανακοίνωση
Σήμερα το Θριάσιο νοσοκομείο έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα του!ΙΗ ευγνωμοσύνη μας απέναντι σε όλο το προσωπικό του νοσοκομείου είναι απεριόριστη για τον μεγάλο αγώνα που έδωσαν κατά την διάρκεια της πανδημίας καθώς και για τον καθημερινό αγώνα που δίνουν. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά με ΥΓΕΙΑ σε ολες και όλους!

Σχετικά Άρθρα:
Βαρέα Μεγάρων: Σημαντική ενίσχυση της ασφάλειας στην παραλία με ναυαγοσώστη
Βαρέα Μεγάρων
Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4) για αύριο Σάββατο 27 Ιουνίου 2026
Ασπρόπυργος
Η Νέα Πέραμος υποδέχεται το τρόπαιο του Πρωταθλητή Ελλάδας 2026 της ΑΕΚ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Μέγαρα: Αυτοκίνητο ντεραπάρισε στον δρόμο Χανίου – Σώος ο οδηγός
ΜΕΓΑΡΑ
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Νέα παρέμβαση Σταμούλη : “Ποιοι ευθύνονται που μας πήρανε το Πρωτοδικείο”
Γρηγόρης Σταμούλης

