Την Πέμπτη 20 Απριλίου 2023, ώρα 12:00 το μεσημέρι ο Δήμαρχος Μεγαρέων Γρηγόρης Σταμούλης και η ΑΜΚΕ Ελληνική Εταιρεία Ιατρικής Ψυχολογίας, προσκαλούν τους πολίτες στα εγκαίνια λειτουργίας της Μονάδας Ψυχικής Υγείας για ασθενείς με άνοια τελικού σταδίου (κτίριο 42ο χιλ/τρο Π.Ε.Ο. Α – Κ).
Πρόκειται για μία μονάδα πρότυπο μία από τις τρείς (3) που υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα και η οποία θα καλύψει τις ανάγκες όλου του Δήμου και όχι μόνο.
Στην τελετή θα παραστεί η Υφυπουργός Υγείας αρμόδια για θέματα Ψυχικής Υγείας & εξαρτήσεων Ζωή Ράπτη.
Σχετικά Άρθρα:
Βαρέα Μεγάρων: Σημαντική ενίσχυση της ασφάλειας στην παραλία με ναυαγοσώστη
Βαρέα Μεγάρων
Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4) για αύριο Σάββατο 27 Ιουνίου 2026
Ασπρόπυργος
Μέγαρα: Αυτοκίνητο ντεραπάρισε στον δρόμο Χανίου – Σώος ο οδηγός
ΜΕΓΑΡΑ
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Νέα παρέμβαση Σταμούλη : “Ποιοι ευθύνονται που μας πήρανε το Πρωτοδικείο”
Γρηγόρης Σταμούλης
«Το πρόστιμο-μαμούθ των 2,5 εκατομμυρίων στον Δήμο Μεγαρέων»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

